• Wpisów:9
  • Średnio co: 79 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 10:05
  • Licznik odwiedzin:2 058 / 792 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Witajcie, znowu zaniedbałam swojego bloga, ale nie umiem połączyć szkoły, nauki z blogiem.
Co u Was, dalej ćwiczycie?

 

 
Przepraszam za nieobecność, ale przyszedł wrzesień, to się równa szkoła, praktyki, a wieczorem treningi.. więc nie miałam kiedy wchodzić. Kontynuuje dietę, teraz moim ulubionym przysmakiem jest herbata bez cukru Jak tam u Was, jak powrót do szkoły?
 

 
Nie jem słodyczy już tydzień jestem z siebie naprawdę dumna! Kolejnym krokiem jest to, że nie jem ziemniaków. Powolutku będę się stosować do listy z postu niżej, a więc nie jem słodyczy, ziemniaków, fast foodów i pije wodę ale to już od kiedy pamiętam, czas na kolejne kroki
A na dzisiejszy wieczór Mel B.
 

 
Jeśli naprawdę chcesz schudnąć, to same ćwiczenia nie pomogą Ci w tym.. dieta to 70% zmiany Twojego ciała na lepsze, także dieta jest najważniejsza w tym wszystkim.

A więc :
- żadnych smażonych potraw
- żadnych słodkich soków, gazowanych i niegazowanych
- zero słodyczy, fast foodów
- woda, woda i jeszcze raz woda, jeśli chcesz już pić. np herbatę to bez cukru
- warzywa i owoce, chociaż lepiej jeść więcej warzyw, ponieważ owoce zawierają fruktozę
- zero białego chleba i ziemniaków
- makaron gotować tylko na al dente
- ryż tylko brązowy
- naturalne soki warzywne
- mięso tylko gotowane i najlepiej to tak dwa razy w tygodniu
- lepiej jeść surówki, niż sałatki bo do sałatek najczęściej jest używany majonez który jest bardzo tłusty


wiem, że trudne wyrzec się tego wszystkiego ale jeśli chcesz naprawdę zauważyć jakieś efekty to powinnaś przestrzegać tego co tu napisałam, mam nadzieję że o czymś nie zapomniałam


  • awatar ℓυвιєѕє¢ιєвιє: @I NIE ZAPOMINAJCIE SIĘ UŚMIECHAĆ!: oczywiście masz rację, to byłoby za trudne odstawić wszystko w jednym czasie, wszystko po kolei trzeba powoli eliminować . :)
  • awatar I NIE ZAPOMINAJCIE SIĘ UŚMIECHAĆ!: Wszystko okay, ale na pewno nie na raz :) Ja te zasady wprowadziłam stopniowo do swojego życia.. co tydzień dodając jedną. Moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie, bo kiedy zacznie się na raz i nie wyjdzie szybko się traci motywacje :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Odstawienie słodyczy dało się we znaki, zawroty głowy przy wstawaniu, ogólne rozbicie, osłabienie i ten niedosyt.. kurde nie wiedziałam, że aż tak to będzie wyglądać, teraz jest już dobrze, a tu świetne ćwiczenia na pośladki od Karoliny Gruszeckiej
  • awatar ℓυвιєѕє¢ιєвιє: @heyOll: to się może tylko tak wydawać, ale odstawienie takiej ilości cukru na początku ma swoje skutki, organizm przeżywa tak zwany szok.
  • awatar heyOll: Przez odstawienie słodyczy raczej nie powinnaś się tak czuć. Może za mało jesz kcal? Po odstawieniu słodyczy powinnaś mieć więcej energii bo teraz spożywasz lepsze węgle ;D
  • awatar Gość: Cudowny blog : )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej, jestem trochę przeziębiona.. dziwne bo mamy lato, chociaż zmiany pogody mogły na to wpłynąć. No nic, ćwiczę dalej, nie jem słodyczy, i jest świetnie Zdałam sobie sprawę, że zaraz szkoła, ale jak to, przed chwilą zaczęły się wakacje ;o I znowu kolejne dziesięć miesięcy koszmaru, porannego wstawania, biegania na autobus.. dobra, ważne że jeszcze są wakacje Poszperałam trochę w internecie i znalazłam przesympatyczną osóbkę, a jest to Karolina Gruszecka. Jej ćwiczenia od razu mi się spodobały, znalazłam jeszcze jedne które poleca Ewa Chodakowska, również bardzo mi się spodobały Co prawda są to krótkie filmiki, ale można je połączyć w jedną całość i zrobić z tego 30 minutowy trening
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Już po ćwiczeniach, czuje się wspaniale Dziewczyny udzielajcie się jakie ćwiczenia polecacie na brzuch? Ożywmy trochę ten profil, chcę żeby jak najwięcej osób go widziało, chce motywować, pokazać ludziom że mogą zmienić swoje życie na lepsze, a nie tylko się krytykować.
  • awatar Oli_: najpierw trzeba się pozbyć oponki :D a potem to znienawidzone przeze mnie deski. Oj tak, brzuch w ogniu :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dzisiaj wieczorem czeka mnie mata i skalpel z Ewą, przed i po ćwiczeniach skakanka min. 30 minut. Od września wracam do biegania. Daj z siebie wszystko, a zobaczysz że warto










 

 
Cześć wszystkim Założyłam tego bloga z myślą o sporcie, to znaczy dążę do świetnej sylwetki. Moją inspiracją jest Ewa Chodakowska, uwielbiam ją! Praktycznie ćwiczę z nią od zeszłego roku, ale nie były to regularne ćwiczenia + zdrowa dieta, tylko ćwiczenia od czasu do czasu.. postanowiłam to zmienić, "rzucam" słodycze i inne świństwa teraz tylko samo zdrowe jedzenie i ćwiczenia z Ewką Wiem, że na początku będzie trudno, ale się nie poddam. Nigdy nie jest za późno na ulepszenie swojego życia i tego się będę trzymać, trzymajcie mocno kciuki! A może Ty również ćwiczysz, przeszłaś jakąś metamorfozę, albo dopiero zaczynasz? Udziel się w komentarzu
  • awatar Ch!c G!rl: w zeszłym roku ćwiczyłam z Ewą nieregularnie bez efektów w tym roku probowalam byc systematyczna i znow zero efektow, od 8 tyg walcze i sa juz pierwsze dosc spore i nieoczekiwane efekty wkrotce w moim postach :D pozdrawiam Cie zycze powodzenia i wytrwalosci :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›